Skip to content

Medewerker Klantenservice

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamOffice

Functieomschrijving

Ben jij communicatief vaardig en ben je graag van betekenis bij een maatschappelijk relevante organisatie? Vind je het leuk om hét visitekaartje te zijn en telefonisch informatie te geven over de cursussen en mogelijkheden die TopTaal te bieden heeft? Dan zoeken wij jou!


Als medewerker klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze cursisten en klanten. Jij bent klantgericht, probleemoplossend en nauwkeurig. Iemand die zorgt dat de cursisten zich gehoord voelen en voorzien worden van de juiste informatie om verder te kunnen. Je bent enthousiast en behoudt de rust in drukke tijden.

Naast dat je werkzaam bent voor 3 dagen als medewerker klantenservice, zal je ook op de afdeling backoffice werken. Werkzaamheden op de afdeling backoffice zijn onder andere post verwerken, registreren, bestellingen verwerken en printverzoeken uitvoeren.

Vereisten

Wat wij vragen

  • Werkervaring als telefoniste.
  • MS Office-ervaring.
  • Minimaal MBO niveau.
  • Uitstekende mondelinge beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
    Het spreken van een relevante derde taal zoals Arabisch, Dari of Tigrinya is niet verplicht, maar wel een pré.

Wat wij bieden

  • Een baan voor 32 – 40 uur per week.
  • Een functie bij een maatschappelijk relevante organisatie waarbij jij een verschil kunt maken.
  • Een marktconform salaris, 50% bijdrage aan je pensioenregeling, 25 vakantiedagen (fulltime).
  • Een prettige werksfeer met betrokken collega’s, waarin goede ideeën de ruimte krijgen.
  • Een flexibele en informele werkomgeving op ons kantoor in Amsterdam


Is dit profiel op jouw lijf geschreven? Stuur dan jouw motivatie en cv via het sollicitatieformulier. En wie weet, ontmoeten we elkaar. Heb je eerst nog concrete vragen over deze functie, bel dan op 088-3742000.


Wij zijn.
TopTaal groep heeft een missie: mensen de kans en mogelijkheid bieden hun (taal)vaardigheden te ontwikkelen naar een hoger niveau van zelfstandigheid, waardoor ze beter kunnen meedoen in de samenleving. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. TopTaal is een erkend opleidingsinstituut voor de Nederlandse taal met een breed pakket aan taalcursussen op verschillende plaatsen in Nederland. Ons huiswerk instituut KNAP! Leren & Meer biedt verschillende soorten studiebegeleidingsdiensten.

Kwaliteit, keurmerken en erkenning

TopTaal staat voor maatwerk onderwijs van hoge kwaliteit. Om aan te tonen dat wij hoge kwaliteit leveren én borgen laten wij ons regelmatig toetsen door onafhankelijke externe kwaliteitsorganisaties en certificerende instellingen.

Blik op Werk is één van die onafhankelijke kwaliteitsorganisaties. TopTaal heeft het maximale aantal van vier sterren (uitmuntend) ontvangen.
TopTaal heeft ook het NRTO-keurmerk. We zijn getoetst door een externe certificerende instelling en voldoen aan de hoge kwaliteitseisen.
TopTaal heeft als een van de eerste particuliere opleiders in Nederland een crebo-erkenning ontvangen van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.

TopTaal is opgenomen in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs. In dit register staan opleiders en onderwijsinstellingen die voldoen aan de kwaliteitscode voor opleidingsinstituten.

of